Junior Mie ‘18: de laatste marketing trends voor studenten (dit evenement is geweest)

14-03-2018

Op woensdag 14 maart opent Hogeschool Utrecht haar deuren voor de zesde editie van het Junior MIE. Het Junior MIE is een jaarlijks event als afgeleide van Nederlands grootste Marketing & Insights Event. Studenten kunnen zich onderdompelen in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Marketing, Insights en Analytics. Op het podium staan topsprekers die de studenten enthousiasmeren met laatste inzichten en praktijkcases op o.a. het gebied van service design, online conversaties, e-commerce en menselijk gedrag.

Het Junior MIE moet een link leggen tussen onderzoek, onderwijs en praktijk als gezamenlijk initiatief van diverse hogescholen, met de HU als medeorganisator en host. Studenten van een zestal hogescholen kunnen het evenement gratis bezoeken, individueel inschrijven kan ook voor slechts €21. Yvonne Kanters, directeur van het HU-Institute for Marketing & Commerce, benadrukt het belang van de pijlers onderzoek, onderwijs en praktijk voor de toekomstige carrière van studenten én de waarde van de aansluiting tussen het HBO en de beroepspraktijk.

Junior Mie 2018

De sprekers zijn o.a.: 

  • Tim van der Wiel - oprichter van GoSpooky, een creatief bureau en software platform, gericht op stories.
  • Margriet de Kroon - Online Marketing Manager bij YoungCapital, het snelst groeiende uitzendbedrijf van Nederland.
  • Kjell Massen - Partner Ruigrok NetPanel richt zich op nieuwe onderzoeksmethoden.
  • Natasha Walk - Data Hacker, Coach & Ondernemer en co-auteur van het boek 'Creating Value with Big Data Analytics. 
  • Roos van Dam - Optimization Psychologist bij Online Dialogue. 
  • Sanne Kempers - Consultant bij Koos Service Design. 

Het programma

  • Vanaf 12.30 uur inloop & registratie
  • 13.15 – 14.00 uur: plenaire opening door Gerrita van der Veen, directeur van het HU-Kenniscentrum Economisch Sterke en Creatieve Stad en keynote door Aljan de Boer, Head of inspiration bij TrendsActive en tevens bestuurslid bij het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en auteur van het jaarlijkse PIM trendrapport. Hij inspireert en adviseert merken hoe ze hun klanten beter kunnen begrijpen en bedienen. 
  • 14.10 - 14.45 uur: ronde 1 inspiratiesessies
  • 15.15 – 15.50 uur: ronde 2 inspiratiesessies
  • 16.00 – 16.35 uur: ronde 3 inspiratiesessies
  • 16.35 – 18.00 uur: borrel

Locatie:
Hogeschool Utrecht, Padualaan 101. 

Inschrijven en updates:
De deelnemende scholen zijn: Hogeschool Utrecht, Hogeschool Windesheim, Fontys Hogeschool Marketing & Management, Hogeschool InHOLLAND Alkmaar, Avans Hogeschool en NHL Hogeschool. Staat jouw school hier niet tussen? Individueel inschrijven kan ook voor slechts € 21.  

De organisatie van het Junior Mie ligt in handen van Hogeschool Utrecht, Hogeschool Windesheim en MOA Center for Marketing Insights - Research – Analytics, met speciale dank aan studenten van Studievereniging Forum

Volg alle updates rondom het #juniormie via facebook, twitter en de website.